Siapa Anwar Ibrahim sebenarnya? Petualang?

Anwar pernah mengesahkan ini bukan beliau kerana perut terlebih buncit.
(Orang dalam foto di atas tentu orang gila seks, Iblis dan Syaitan bertopeng manusia)


Lihat saja apa yang Anwar telah lakukan dalam dunia tipu muslihat, dari menipu rakyat mengenai  Mangsa Kebuluran  Baling, menipu rakyat tentang dirinya hampir lumpuh tak boleh jalan dan goyang kepala atas dan bawah, hingga kepada membelit lalu memalu Hadi Awang mengenai isu Kalimah Allah
 baru-baru ini 

Anwar juga telah mentertawakan video yang dipercayai terdapat diri beliau sendiri dengan china doll, dengan bergurau pelakon itu buncit sikit perutnya. ( klik  video terbaru anwar ibrahim tersebar). 

Kini isu Lahad Datu dan Sulu dengan darah mengalir dibumi berdaulat  Ada yang berani mengaitkan isu ini dengan Anwar. Selanjutnya Anwar digesa untuk segera Saman Reuters & Manila Times .  Jangan tanya sama ada Anwar terlibat dalam sabotaj kedaulatan negara, tanya Anwar sendiri sama ada dia Iblis atau Syaitan. Dan kita tidak mahu peduli lagi sama ada pelir Anwar panjang, perut Anwar buncit, tetapi kita ingin menjauhi siapa jua yang berjiwa syaitan dan iblis, tidak kira dia Anwar, sama ada dia Hadi atau Nik Aziz apatah lagi bila bangsa, agama dan negara jadi umpanan dan gadaian politik bangsat.

Kalau umat Melayu tidak peduli lagi apa akan jadi dengan bangsa, agama dan negara silakan turun beramai-ramai setiap kali pelakon handalan abad ini turun memberi ceramah. Kalau umat Melayu tidak langsung peduli apa pesanan Dr Haron Din mengenai kalimah Allah sila berlutut dan memeluk pelakon agong dalam gambar diatas.  Relakan hati yang terus teruja dengan watak dalam foto untuk melihat Ustaz Haron Din terus dimaki hamun

Sesiapa yang  langsung tidak terasa sebak dan terhina apabila ikon bangsa Melayu dan Agama Islam iaitu Raja-raja Melayu dihina dan diejek oleh Pakatan Rakyat, sila peluk dan cium watak dalam foto diatas.

Kemudian yang teruja dengan Anwar, sila jerit beramai-ramai "Daulat Anwar"....


dari http://mediawangsamaju.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment