Anwar, Tian Chua, Lim Kit Siang: erti PELURU!

Wajarlah Anwar, Tian Chua dan Lim Kit Siang berdiam diri, jangan menerjah masuk untuk memuntah nanah politik dalam suasana ada yang mati tertembak di Lahad Datu Sabah. Sebarang komen dari ketiga mereka dianggap melampau, jiwa bangsat dan pengkhianaat.

Sejarah bumi Melayu pernah melihat darah umat Melayu mengalir di bumi Memali waktu ada yang ghairah gila berpolitik. Sejarah bumi Melayu juga pernah menyaksikan darah membasahi bumi selepas DAP mula mengecap nikmat KUASA.  Bumi Melayu juga pernah tertipu dengan pejuang bangsat Melayu yang menuding di awan, katanya ada orang Melayu mati kebulur di Baling, dan dia juga pernah menipu umat melayu dia cedera saraf parah dan mahu mati.

Jangan menangguk di alur sempit. Kalau tidak, darah yang mengalir di Lahad Datu akan dilumur pada perut, muka tangan dan kangkang Anwar, Tian Chua, Lim Kit Siang. Tentu mereka tidak takut mati, kerana mereka adalah pejuang celaka yang sedia mahu mati bila-bila.

Untuk rakyat Malaysia, berilah peluang kepada pejuang bangsa Tian Chua, Lim Kit Siang dan Anwar berdoa dengan nama Allah demi kesejahteraan bumi Sabah. Hadi tidak akan marah kerana Hadi berkongsi nama Allah, katanya kalimah Allah adalah milik semua. Hanya Haron Din saja bising dan tidak rela.

Ketiga-tiga "petualang", wajar diberi demonstrasi khas, apa erti kematian menjaga maruah negara, erti terkorban dalam tugas dan tanggungjawab. Pada Hadi wajar juga diberi tazkirah erti Jihad selain versi 1981 beliau, iaitu Jihad adalah menentang UMNO.

Anwar, Tian Chua, Lim Kit Siang dan Hadi, marilah kita sama-sama ke Lahad Datu, menembak petualang yang ingin menangguk diair keruh bumi Malaysia. Tidak mengapa Anwar, kalau yang tertembak nanti adalah rakankongsi kuasa geopolitik sendiri.




No comments:

Post a Comment