Bayangkan kalau Tian Chua mati dipukul !!!

Tian Chua diangkat beramai-ramai suatu masa dulu,
yang menggelupur adalah dia sendiri sebijik macam BUDAK-BUDAK


Tidak ada langsung niat untuk mencerminkan YB Tian Chua sebagai katak yang wajar dipijak. Namun itulah kata-kata beliau waktu menggambarkan perang sulu lahad datu adalah permainan politik kotor UMNO, lalu anggota polis yang mati baru-baru ini mati katak katanya.

Tian Chua adalah dari kelompok rakyat Malaysia yang boleh diragui kesetiaannya. Setia pada negara bukan dosa, malah mampu mengasingkan manusia dalam aras rakyat bermaruah atau sebaliknya. Setia pada negara adalah menghurmati tindak tanduk negara dalam menguruskan keselamatan rakyatnya.

Tian Chua lahir dari aliran politik yang menjadikan polis sebagai barang permainan, mengajak anggota polis turun kejalanraya waktu dia dan rakan-rakannya bermain demonstrasi. Tian Chua suka bermain, tidak lebih dari itu. Permainan beliau makin lama kebudak-budakan.

Baru-baru ini 20 pemuda Sabah memukul seorang pengganas sulu sampai mati. Mampukah pembaca membayangkan Tian Chua dipukul beramai-ramai sampai mati? Foto diatas memaparkan jiwa rakyat malaysia yang setia kepada negara, mengusung Tian Chua ketempat lain yang lebih selamat.  Tidak ada sesiapa berniat untuk menjentik telur dan batang pelir Tian Chua, kerana Tian Chua adalah BUDAK dan beliau akan terus kekal sebagai BUDAK yang tak faham apa-apa.

YB Tian Chua wajar diperingatkan tentang perang sulu lahad datu yang guna peluru hidup, bukan main macam pondan atas jalanraya dengan Karpal atas kerusi roda dan Anwar macam gangster hindustan.

Wajarkah Budak Tian Chua dipilih sebagai ahli parlimen ??... Masing-masing boleh jawab  tidak kira anda dari bangsa China, India atau Melayu.

Terkini: Tian Chua dilaporkan bergegas ke Singapura, manakala siang tadi ada satu demonstrasi depan pejabat beliau.  Mungkin dia akan berjumpa seseorang berkaitan isu sabotaj perang sulu lahad datu.

No comments:

Post a Comment